2015年10月4日 星期日

數字數量系列(3):more與more of



以前替一個官塘區英中的學生補習.他是中二生,大概我也掌握他學校怎樣教英文. 不過在他一份英文文法習作上,我發現到少少驚喜.

份練習其實教more than, fewer than, less than等的用法. 這些也很大路, 甚至我唸好多英文小學都會教. 但呢個學生份練習特別之處是教more of. 以我係幾間中學教過英文的經驗嚟講, 都真係第一次睇到. 雖然more of 唔係話好深的字, 但其實我相信唔係咁多人識用.

其實more同more of都係想講一啲野比另一樣嘢較多, 例如He has got more money than I(me), 但more of後面那個字不會只是一個名詞, 而係一個有限定詞(determiners)的名詞之前. a, an 這些不定指限定詞是一種, this, that, these, the, her, his這些定指限定詞又是一種, 如:

He has more of the drawing book than me. (他比我有更多那本繪畫書.) 比較: He has more books than me: 他比我有更多書.

好明顯講緊唔同嘢.

沒有留言:

張貼留言